26 Mayıs 2013 Pazar

Gamze Özer ve Astrolozi sabah sohbeti


  • Gamze Özer

    Bugün gökyüzü ne der?
  • Astrolozi

    bugun bence yukarisi otur oturdugun yerde ay boslukta der. Zaten gunes baba ile sulugoz neptun ile birbirlerini dik dik bakiyorlar. Ay desen suya sabuna dokunmuyorum modunda. Uzulmeye ne hacet. Otur evinde dost arkadas muhabbet.. ben boyle goruyorum gokyuzunu. Sen ne dersin arkadasim??
  • Gamze Özer

    'Jupiter, Venüs ve Merkür elele.Kendini ifade etmek için önündeki dört günü iyi değerlendir.'der.
  • Astrolozi

    Der tabii. Iste bu yuzden bugun blogun ilk gunu arkadasim. Iletisim ve dostluklarla kelimelerimiz sayesinde cosacagimiz bir gun. Bugunu sectim dostluklarimizla bilgilerimizi paylasalim dedim. Dogru muyum Ustad?
  • Gamze Özer

    Bilerek yaptığını biliyorum.
    'Üstad'
  • Astrolozi

    Insanin onu taniyan dostlariyla bir yola cikmasi ne guzel.
    Bu gunes neptun karesine ne diyorsun? Aldanacagimiz tuzaklar ne olabilir?
  • Gamze Özer

    Örnek veriyorum, bir dizide oynayan ünlümüzün diziyi bırakma mazereti. Dün ifşa oldu. Ama yaklaşan etkinin eseridir.
  • Astrolozi

    Kafasi karismis yani. Duygular allak bullak.
  • Gamze Özer

    Kafası karışmış.Kafa karıştırıyor.
  • Astrolozi

    Cok da aglatir insani bu sulugoz neptun. Allah yardimcisi olsun.
    Bilincli bir insan ne yapardi sence? Astroloji bilseydi bu tuzagi nasil pozitife cevirebilirdi?
  • Gamze Özer

    Şu anki şöhretini bu işe borçlu olduğunu fark eder, kimseyi yarı yolda bırakmadan ve 'hayal kırıklığı'na (neptün'ün bir diğer anlamı) neden olmadan bu işi söz verdiği gibi bitirirdi. Ay tutulması Yay'da oldu. Doğum haritasındaki stelyumu yayda. Doğal olarak gelen enerji ağır geldi. Oysa ki Merkür İkizler'de. Bu tutulmaya 180 dereceydi. 180 derece kötücül açılardan sayılsa da bize doğru hızla gelen arabayı görüp sağa çekilmeyi öngörebilmeyi verir.
  • Gamze Özer

    Bile bile göze alma, bir tükenişle enerjide kapanma, yeni bir şeye heyecan duyma. Bütünü görememe.
  • Astrolozi

    Iste astrolojinin faydalari..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder