30 Mayıs 2013 Perşembe

Şiirlerle Burçlar - Astrolozi



"Koç Burcu

Sizler gitseniz de kendi yolunuzdan,
Benim kendime ait bir yolum var,
Dürüst olun bana,
Kalbimi o zaman kazanırsınız,
Zulüm varsa eğer,
Keskin adaletin kılıcıyla keserim,
Hata etsem de bazen, Zorlukla özür dilerim,
Her güzel plan ve amaçla
Kendimden geçerim,
İşte bu yüzden eleştirilsem de
Hep acele ederim,
Beni değiştirmeye kalkma
Seviyorsan da eğer
Sakın başıma kakma...




Boğa Burcu

Ne yapsam olmuyor,
Suçlu sen değilsin seven kalbim,
Çünkü zalim de olsan olamıyor sensiz,
Aşk neden kör eder beni
Ya da sanat cezp eder bilemem,
Çiçekler yüzüme hep gülümser,
Bu bana mı olur hep,
Okşayan tüm şarkılar
Benim için söylenir,
Bildiğim bir şey varsa
Gökyüzü güneşsiz,
Gece Kamersiz,
Ve ben sensiz yaşayamam...





İkizler Burcu

Hayalle Yaşamaktansa
Gerçekle ölmeyi yeğlerim,
Sabahları neden asıktır yüzüm,
Ya da öğle sonu neşelenirim,
Bir sebebi yoktur her şeyin,
Yaptığım bir şey hoşuma gitmeli,
Ben bazen beyaz yalan söylesem
Sen sakın sevgine yalan katma,
İstiyorsan beni etkilemek
Bu kelimelerin aklına bağlı,
Beni kazanmak istiyorsan eğer,
Sakın aptalca konuşma,
Ve benle
Laf yarıştırmaya kalkma..





Yengeç Burcu

Hassas kalbim çok kırılgan,
Her gelen derin bir yara bıraktı,
Güvendim insanlara
Hep kendim gibi sanarak,
İnanmak istedim onlara,
Hep aldanarak,
İnsanlık ölmedi diye,
Kanıtlamak istercesine
Sevgiyi, Hoşgörüyü, şefkati ve sadakati,
Madalya diye taktım göğsüme,
Olmuyor olamıyor,
İnsanlar bu bozuk düzende,
Neden dürüst kalamıyor,
İsyanım kalbime,
İnatla umudunu
Hala kesmiyor...





Aslan Burcu

Güneş her sabah benle doğar,
Ama ben senin aklına hayranım,
Sen çok bilsen de bana hava atma,
Doğam gereği havaya aşık olsam da,
Sen belki bensiz olabilirsin,
İtiraf etmek zor biliyorum
İhtiyacım var sana,
Yalvartma cömert yüreğimi,
Soldurma ateşten gülümü,
Haksız olsam da söyleme,
Olmasa da özrüm sözlerimde,
Sen bak!
Saklı gözlerimin taa içinde....




Başak Burcu

Hislerimi ve tüm yüreğini
Aklını ve yaşamını
Tutarlı ve temizleyerek gel yanıma
Dağıtma ne duyguları
Ne derli toplu duran
Odanın her yerinde ki
Pak düşünceleri,
Bana yalan söyleme
Detaylardan anlarım
Şayet sevgimi istersen
Zeki ve dürüst ol
İşte o zaman coşarım
Hiç düşünmeden
Nerede olsan da sana koşarım...




Terazi Burcu

Hayır dese bağırsa da mantık
Sevgiye tutsağım,
Dengede olsa da terazim,
Her zaman aşk ağır gelir,
Adaletin yalın gerçeği
Gösteremez her şeyi,
Hoyrat ve kaba sözler
Aptal ve boş gözler
Beni sinir eder eder
Ceplerdeki akrepler
Böyle olacaksan eğer
Git
Git ve yalnız bırak
Dengemi...




Akrep Burcu

Sanki tüm duygular keşme keş,
Tabiat kaosta gibi,
Seömek ne zor
Sen mi yoksa ben mi,
Her şey toz duman,
Tut ellerimi,
Götür beni
Yüreğinin gerçeğine
Yoruldum asırlardır yaşamış gibi
Hayat ver sıcak ellerinle,
Donmuş üşümüş
Ölümün sessizliğindeki kalbime
Her duygum bir giz içinde
BEN!
Sevdiğimi kolay itiraf edemem
Sen usulca  gel de söyle..




Yay Burcu

Ah kaçıversem uzaklara,
Varsa eğer
Kaf dağının ardına,
Yaşasam
Hiç yaşanmamış maceraları,
Masalları yollarda
Açsam hiç açılmamış lahitleri
Geçmişin ve tarihin heyecanlı tozları
Kaplasa yüzümü,
Keşfetmek bir gerçeği
Senle beraber
Koşmak her uzun yolda
Amak en yüksek dağları
Hadi tut elimi
Gelirsen
Yüreğim senle...




Oğlak Burcu

Sevmek sözle olmaz
Emek ister
İş plansız olmaz
Yürek ister
Mantık duygudan üstündür
Akıl gördürür
Aşk ise kördür
Boş sözlere karnım tok
Eyleme yolumdan
Lafla gitmiyor
Peynirin ve ekmeğim gemisi
Bizi çalışmak kurtarır
Boştur gerisi..




Kova Burcu

Rüzgar nereden eserse essin
Ben o yana eğilmem,
Beni benleştiren
İnandıklarım ve bildiklerim
Hayatın lokomotifi AKIL'dır
Duygular kördür
Yanıltır,
Aşk bazen beni de kör etse de
Çabuk toplanırım yine de
Seni sevdim diye
Bil ki!
Sana kendimi ezdirmem de,
Aşık olmuş bir köle
Olamam istesem bile...




Balık Burcu

İnsan, olur muydu hiç
Hayalleri olmasa,
Altını ayarla ölçerler
Elması kıratla
İnsanın ayarı hayalleridir,
İnsan hayal ettiğidir,
Engel olmayın hayallerime
Alay ederek
Çünkü en büyük mucitler
Balık burcu Hayalciler.."

(Ayhan ve Gülşen Özcimbit - İslam'da Astroloji Kitabı'ndan alıntıdır)

Twitter: @Astrolozi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder