28 Mayıs 2013 Salı

Uyuyamayanlara Pratik Bir Formül - Şefkat Değer Leblebici



  • Astrolozi

    Şifa Peri'm, bu tutulmalardan mıdır nedir bilmiyorum ama ben hiç uyuyamıyorum. Derin uykuya geçerken zorlanıyorum. Var mıdır bir çaresi, senin güzel tavsiyelerinden bir tane de arkadaşına ver diyorum..

  • Şifa Perisi

    kaç gündür böylesin hayatım ?
  • Astrolozi

    Yaklaşık 15 gündür devam ediyor. Sabahları da yorgun kalkıyorum bu yüzden.
    İlaç kullanmam biliyorsun, ancak sen derdime çare olursun..
  • Şifa Perisi

    hımm ... kalp çarpıntın, ter basması ellerinde titreme gibi durumların var mı peki ?



    • Astrolozi

      Yok yavv turp gibiyim ama uykusuzluk çok sevimsiz..


  • Şifa Perisi

    haklısın... uyku sadece sağlık için değil, bilgi akışını daha rahat almak için de uyumalıyız.. özellikle uyku sırasında aldığımız enerji akışı var.. yani ne kadar mışıl mışıl uyursak o kadar bilge oluyoruz 

  • Astrolozi

    Aaaa süpermiş.. daha da üzüldüm şimdi..
  • Şifa Perisi

    sana çok basit bir peri dokunuşu yapayım ister misin ?
  • Astrolozi

    İstemem mi??
  • Şifa Perisi

    ama biraz terzilik yapmak gerekecek küçük bir kese hazırlayacaksın.
  • Astrolozi

    Hmmm ilginç bir peri dokunuşu olacak bu.. Hazır kese olur mu??
  • Şifa Perisi

    eğer tül hazır bir kese ise olur tabii ki
  • Astrolozi

    Tmm tül yoktu hazırlayacağım o zaman.
  • Şifa Perisi

    Emin olduğun organik ürünler satan bir mağazadan ya da eczaneden 25-30 g. kadar şerbetçi otu bitkisinden almalısın.. bu bitkiyi kesenin içine koyacaksn.. kesenin büyüklüğü de bu mikatarı alacak kadar olmalı.
    sonra...
  • Astrolozi

    yani boşluk kalmayacak değil mi?
  • Şifa Perisi

    çok hafif bir boşluk olablilr...bu keseyi gece uyuduğun yastığın kılıfınnın içine, başını koyduğun, burnunun geldiği, nefes aldığın bölüme yerleştir... ve uyumak üzere yaslan..
    uyku yastığı yaptık sana ... tatlı rüyalar Zizim
    aa unutmadan, 3 hafta kalabilir bu kese orada
  • Astrolozi

    Aha.. anladım kokusu gelsin diye de tül olmalı kese. Çok dahiyane. Yarın ilk iş sokağa çıkıla, emin olduğum biryerden alışveriş yapıla ve kese dikile.. Gece de Şifa Peri'sine müteşekkir kalına..
  • Şifa Perisi

    evet şerbetçi otunun kokusu seni mışıl mışıl uyutacak..
  • Astrolozi

    Bayılıyorum senin bu pratik fikirlerine. Bu tip tarifler internette çok var ama doğru mudur, yan etkisi var mıdır, tereddüte düşüyor insan. Senin gibi bu işi bilirkişisine danışmadan adım atmam zaten.
  • Şifa Perisi

    evet, aynen öyle..
    bakalım neler öğreneceksin uykunda ..
  • Astrolozi

    Arkadaşım harikasın, hemen yarın hallediyorum, teşekkür ederim. Sana harika bir gün diliyorum.. Tüm güzellikler hep seninle olsun..
  • Şifa Perisi

    bu arada ben bir bardak limonlu su içmeden uyumayacağım, bilerek bilmeyerek aldığım bütün toksinleri gidermek için.. öptüm canım, iyi geceler..
  • Astrolozi

      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder