3 Ekim 2016 Pazartesi

3 Ekim 2016 - Astrolozi


Ay, haftanın ilk gününde tümüyle Akrep burcunda seyredecek; güç ve irade gerektiren tüm işlerde konsantrasyon gösterebilir ve problemler karşısında güçlü bir asker gibi irademizle ayakta durabiliriz. Bazı fikirleri kendimize saklamak, olayları zorlu yanları ile ele almak adına uygun bir hafta başı.

06:27'de oluşacak Ay ve Mars olumlu görünümü sayesinde güne yüksek bir enerji ile başlamamız mümkün görünmekte. Nerede, nasıl ve ne zaman ne yapılması gerektiği ile ilgili net fikirlere sahip olma, liderlik özelliklerimizi rahat sergileme, fiziki güç gerektiren ve cesaret isteyen konuları ele alma konusunda oldukça olumlu etkilere sahip bir transit.

Ay ve Venüs kavuşumu, 23:57'de kesinleşiyor; bu kavuşum önce 23:17'de Venüs, ardından da 23:53'te Ay ile Kuzey Düğüm'e olumlu bir açı yapacak. Tüm ilişkiler açısından olumlu, pozitif ve onarıcı bir transit. Beraber yapılacak işler, davetler, organizasyonlar ve ilişkilerimizden destek bulabilmemiz bu görünüm altında daha kolaylaşabilir; sosyal açıdan hareket getirebilir. İleriye dönük hedeflerimiz konusunda daha iyimser düşünceler içinde olabilir ve çevremizde gözlerimiz güzellikleri arar hale gelebilir. Yeme içme, estetik dürtüsü ve çevremizi güzelleştirici çalışmalar, alış veriş gibi konularda gecenin ilerleyen saatlerinde olumlu etkiler altında olacağız.


Zerrin Zindancıoğlu, ASA, MAPAI

1 yorum:

  1. Ben, CHRISTIAN, WICK defne duyuyorum sadece olmadan bir e-posta gönderdi üzüldüm senin
    Bildirim i kredi ihtiyacı olanlar için sadece bir iş adamı .I teklif kredi duyuyorum
    ve bir kredi istemek back..If bana ödemek bana e-posta yapmak ama biliyorsanız
    Eğer me.I demek irtibata ona mı bir kredi almak isteyen herhangi bir arkadaşım var
    tamam yanıtla tıklayın yok benim email kopyalayın. E-posta yoluyla:
    wicklaurelscapitalsoughtfirms@gmail.com
    Ad Soyad:............
    Seks:.............
    Telefon:................
    Ülke: ..................
    İletişim Adresi:............
    Kredi Süre: .............
    Aylık gelir............
    Kredi olarak Gereken Miktar: ..........
    Daha önce başvuru yaptınız mı? ...........
    Yapmanız gereken tek şey benim adresini kopyalayıp ve onunla bana cevap olduğunu
    wicklaurelscapitalsoughtfirms@gmail.com

    YanıtlaSil