12 Ekim 2014 Pazar

12 Ekim 2014 - Astrolozi


Her şeyin başlangıcından önce ve bitiminden sonra da hep var olan. Ne doğumu ne de ölümü olmayan...
“Kim olduğumu keşfetmek, kendimi bilmek istiyorum. Yardım et bana.” dedim.
“Eğer gerçekten kendine ulaşmak istiyorsan, başkasının ayaklarına ihtiyacın yok.” dedi.
"Sadece kabul et kendini. 
Kendinle kal...
Arzunla kal...
Özleminle kal...
Acınla kal...
Neyi hissediyorsan, neyi yaşıyorsan onunla kal...
Kabullen onu...
O zaman onun içinde birinin olduğunu fark edeceksin.
Her zaman kolayca ulaşabileceğin, sana çok yakın, tüm sorularına cevap verebilecek birini.

“KENDİNİ”

13 Kasım 2011
Haşim Arıkan

Nerede okudum hatırlamıyorum; okumuşum hatta bir kenara yazmışım.. Başucumdaki çekmeceyi karıştırırken karşıma çıktı. Evirdim çevirdim, tam uyumuya hazırlanırken beni buldu işte.. Düşünceler her zamankinden daha fazla çalışıyor; beynim vıyıl vıyıl kaynıyor.. Her ufak notu okumaya, merak etmeye başladım gecenin bu saatinde ( Ay İkizler'de)..

Işığı kapattım ama bir türlü uyuyamıyorum; sanki bir sürü yeni fikir, hayatımla ilgili ana başlıklar atlarına binmiş taarruza geçmişler.. Karar vermek, içlerinden birini seçip, düzenlemeye çalışmak hatta belki bir iki karar almanın imkanı yok. En iyisi dağınık bırakıp, koyunları sarmak deyip; sağ omuzumun üzerinde dönüp, yeter artık dedim.. savrulun gidin.. (04:06 Ay ve Neptün karesi). Deli bir duygusallık aklıma her gelene üzülmeme sebep oluyor; esiri oldum bu atlıların, yanlış yönlendiriliyorum.

Sabaha geç uyandım; dün geceki halim neyse ki geçmişti.. Ama hayata karşı güvensizliğim sanki daha emin ellerde gibi.. Görebiliyorum bazı şeyleri.. İlişkilerimi yeniden düzenlemem gerek.. Daha objektif ve adil olmalıyım.. Hassas dengelerin başaramayacağı şey yok.. Karşımdakilerin fikirleri de pek çok işime yarayabilir, en azından benim göremediğim noktalarda.. (18:57 Güneş Kuzey Düğüm kavuşumu) İpleri ele almam, hayatımda yeni kapılara neden olacaktır.

Ben herkese fikir veriyorum, hatta işe de yarıyor hayatlarında.. Kendime hayrım yok.. Devamlı değişiyor aldığım yeni kararlar; bir istikrarsızlık bir netsizlik (20:10 Ay ve Chiron karesi). Hep böyle oldu bu.. terzi kendi söküğünü dikemedi.. Eveeett ama bu kez kazın ayağı böyle değil.. Bir ben varım kendime benden yakın.. Her istediğimiz gerçekleştirebilecek "ben". Geceyarısı bulduğum yazı geldi aklıma.. Tesadüflere gel de inanma.. Mesajımı al diyordu o ufak kağıt.. Başladım düzenlemeye karışık kafayı.. Biraz oynamak lazım diye düşündüm; eski kalıplaşmış fikirlerin bana bir faydası yok.. Gel dedim kendime; atalım bunları çöpe.. (20:56 Ay ve Uranüs ılımlı açısı) Yeni bir sayfa, yeni bir bakış açısı ile devam edelim hayat yolculuğumuza.. Kafada yine reformist, yenilikçi fikirler cirit atıyor.. Eee Ay İkizler'de iken, yakışır zihnin çalışması..


Astrolozi

2 yorum:

  1. Merhaba bloğunuzu keyifle takip ediyorum.Astrolojiye meraklıyım.İlgiyle takip ediyorum sizi.alıntı yaptığınız yazıyı yazan blog arkadaşımız http://hasimce.blogspot.com.tr/2011/11/her-seyin-baslangcndan-once-ve.html bloğu burada.ben de çok etkilenmiştim okuyunca.Belki bulmuşsunuzdur ama paylaşmak istedim.Umarım tüm dilekleriniz gerçek olur.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. teşekkürlerr.. Facebook sayfasından takip ediyoruz bizler de..

    YanıtlaSil