8 Mart 2016 Salı

8 Mart 2016 - Astrolozi


Kadın mutlu bakıyorsa, Dünya mutludur.. 
"Kendime bakıyorum. Kendim için değiştim. Hayatım için değiştim ve yeni güzel kararlar aldım. Ve onları uyguladım. O halde kendimi çok seviyor ve onaylıyorum. Ben çok değerliyim. Kendime teşekkür ederim."
Bu cümleleri söyleyebildiğimiz günleri görmek dileği ile Kadınlar Günü'müz kutlu olsun..

Ay, tümüyle Balık burcunda bugün. Sezgisellik, duygusallık oldukça öne çıkabilir. Olayları bütün olarak ele alabilir, karşımızdakilere kolayca inanabiliriz. Yaratıcılık gerektiren işlerde gereken ilhamı yakalamak ise hiç zor olmayacaktır.

04:28'te Ay önce Merkür, 13:11'de ise Netün ile kavuşum içinde olacak; Merkür ve Neptün beraberliği günün ilk yarısında güçlü hissedilebilir. Derin düşüncelere iten, hem olumlu hem de güçlük yaratabilecek etkiler taşıyan bir tansit. Bazı fikirlerden esinlenip yeni düşünceler üretmek mümkün. Yaratıcı hayal gücümüzü, artistik ve edebi yeteneklerimizi harekete geçirebilir. Medyumik yeteneklerimiz artabilir. Yakın çevremizden kolaylıkla etkilenebilir hatta her şeyden nem kapabiliriz. Bazılarımız kendilerini hasta gibi hissedebilir ve rahatlatıcı alkol, ilaç veya beslenme yollarına başvurabilir. Kesinlik ve netlik gerektiren kararla almak, ciddi görüşmeler, anlaşmalar, evraklar imzalamak, alım-satım yapmak adına hiç uygun değil. Yanlış anlama ya da anlaşılma potansiyelimiz yüksek.ruh halimize etki eden, acıma hissimizi tatmin edecek aktivitelere meyledebiliriz.

12:56'da birkaç gün etkisini sürdürecek olan Güneş ve Jüpiter karşıtlığı kesinlik kazanacak; ruh halimiz mutlu ve herşeyin yolunda olduğunu hisseder bir durumda olabilir. İster olumlu ister olumsuz, tüm düşüncelerde aşırılığa kaçma eğilimi tehlikeli olabilir. Daha fazla harcamaya dürtü duyabilir, kendimizi aşırı cesur görebiliriz. Bol keseden atıp, bugün verdiğimiz sözleri tutmak ileride pek mümkün olmayabilir. Bu bir kaç gün kendimizi aşan işlerde bulunmamaya ve yerine getiremeyeceğimiz sözler söylememeye dikkat etmek önemli. 

23:28'de Ay ve Satürn kare açı içinde olacaklar; hem de Güneş Tutulma'sına saatler kala. Ani depresyona, karamsar duygulara neden olabilecek, baskılayıcı bir transit. İlişkiler açısından zorluklara neden olabilir. Samimi ve sıcak iletişim kurmakta zorlanabiliriz. Olumsuz düşünceleri beslememeye, olumsuz tecrübelere odaklanmamaya özen gösterelim. Yalnız kalarak, dinlenmeye çekilmek en doğrusu.


Astrolozi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder