8 Şubat 2015 Pazar

Ben Niye Yazıyorum? - Astrolozi



Bu sorunun cevabını ben biliyorum da; size de anlatmak istedim.. Ben niye yazıyorum??


5 yıldır astroloji ile dopdoluyum. Belki ustalarımın yanında pek uzun bir zaman değil 5 yıl; ancak yaştan mıdır nedir bilmiyorum, her yıl 2 ya da 3 farklı astroloji uzmanlık konusunu bir araya getirerek işi hızlandırma çabasındayım. Çorba olduğum zamanlar çok yaşadım; kafam karıştı, allak bullak oldum. Ama hızlı bir 5 yıl eğitim süreci geçirdim ki halen devam ediyor ve bitmemesini umuyor ve kesinlikle bitmeyeceğini biliyorum. Kazdıkça yeni pınarlar fışkırıyor. Bu süreç içinde, kızım bana 2013 yılındaki doğum günümde bir sürpriz yaptı; bu bloğu tasarladı hediye etti. Ben ve artık yakından tanıdığınız arkadaşlarım için karalama tahtası oldu burası. İlk başlarda sanki alıştırma defteri gibi kullandığımı ifade etmem lazım. Ben yazdıkça öğrendim, yazdıkça ezberledim. Mayıs ayında 2 yılımız bitecek ve ben halen "Bugünn"leri yazmaya devam ediyorum, her gün bir ödev gibi..


Takip ettiğim astroloji ustaları arasında, bazılarının yazılarında, günlük yorum yapanları küçümsediklerini ifade ettikleri bir sürü yazıyla tabii her biriniz gibi karşılaşıyorum. Evet, tek bir Güneş burcundan ya da Yükselen'den ibaret değiliz. 12 gezegen barındırıyoruz haritalarımızda.. Hepsinden aldığımız etkiler, bizi birbirimizden ayıran baş faktörler; bunlar kişisel özelliklerimiz. O yüzden haftalıklar haricinde, günlük yorumlarda genel yorumdan yanayım. Haftalık yorumlarımda Ay'dan daha ağır gezegenler üzerinden haftalık enerjileri anlatmaya çalışıyorum. Ancak günlüklerde Ay hareketlerini baz alıyorum ve Ay oldukça hızlı; bir burcu ortalama 2.5 günde geçiyor, yani günlük ortalama 11 - 12 derece hızla ilerliyor.


Yine de "Bugünn"leri yazmaya devam ediyorum; hala açıların anlamını ezberlemeye alışmak değil elbette derdim. Ustalarımla aynı fikirde değilim kısacası.. 


Yazıyorum, çünkü;

- Ay, hangi burçta ise, haritalarımızda o burcun bulunduğu ev konuları ve o burcun açı yaptığı derecelerimiz, gezegenlerimiz, açı kalıplarımız aktive oluyor. Kısa süreliğine ama dikkat edersek, kesinlikle farkedebiliriz.

- Ay'ın, o günkü işlerimizin mahiyetine göre ilgili gezegenlere yaptığı açılara göre, o konularda adımlar atmak, girişimlerde bulunmak ya da sonlandırmak amacı ile bu yorumlardan yararlanabiliriz. Örneğin bir ofis mi açacaksınız ya da bir iş başvurusu ya da sevgilinize aşkınızı mı itiraf edeceksiniz; ilgili gezegenlerin uygun açılarını yazılarımdan bulabilirsiniz ki bu konu Saat Astrolojisi (Horary) ve Seçimsel Astroloji (Electional)'nın temelini oluşturur.


- Ay, duygularımızı yönetir; o gün fazla yeme içme, alış veriş, yalnızlık, depresiflik, kavgacılık ya da ataklık vs. ki bu liste daha çok uzar gider, bizleri ne derece ele geçirebilir; görebiliriz. Diyabet olabilirsiniz, trafikte olabilirsiniz, dalgınsınızdır.. Halbuki o gün bunlara daha bir dikkat etmelisinizdir.


- Ay'ın büyüyen ya da küçülen fazda olması, diyete, spora ya da tüm diğer başlangıçlara etki ettiğini biliyoruz hatta taaa Sümerler'den beri.. Yeni Ay'ları, Dolunay'ları daha ılımlı enerjiler içinde geçirmemiz gerektiğini anımsamalıyız. Tarihte bu önemli gökyüzü fenomenleri toprak ekme biçme, ameliyat, savaşlar dahil olmak üzere hayatın tüm önemli konularıda kullanılmış.


- Gökyüzü nasıl ise emin olun Yeryüzü de aynı enerjileri barındırıyor; yıldız tozları içimize kaçmış.


En önemlisi; Yazıyorum, çünkü, paşa gönlüm öyle istiyor.. Büyük ustalarımız, hocalarımız tarafından, biz amatörlerin desteklenmeye ihtiyacı var.. Bizleri küçümsemek, yazdıklarımızı onaylamamak, bu çalışmaları astrolojiye yakışmadığını düşünmek.. işte bu benim içimdeki minik aslana çomak sokuyor.. inadına yazıyorum o zaman.. Bu işe başlayan herkes, her usta, bu yoldan geçmiştir; bir yerlerde burç yorumu yapmıştır. Şimdi ise bu günlerini bence inkar ediyorlar.. Bizler böyle büyüyeceğiz, onların bizlere öğrettiklerini bizler de okurlarımıza, takipçilerimize aktaracağız. Bilgi paylaşmak içindir ve hep öyle kalmalıdır. Neredeyse her ev kadınının astroloji öğrenmeye kalkıp kendini astrolog ilan etmesine şaşıranlara sormak istiyorum, sizler nasıl başladınız??


Çok sevdiğim bir hocam bu düşüncelerimi yazmamı istedi; oturdum bilgisayarın başına ve bunlar çıktı tuşlardan. Ona buradan tekrar teşekkür ediyorum. Bildiğimi ve tüm öğrendiklerimi çevremdeki herkesle paylaşmak için elimden geleni yapacağım, söz veriyorum. Evrensel bir konu olan astrolojinin, bilgim ve yeteneğim yettiğince yayılması için uğraşacağım. Eğer yolum Astroloji ile kesişti ise, vardır bir sebebi.. O yüzden yoluma devam edeceğim, öğrenmeye ve öğretmeye tam gaz devam edeceğim.



Astrolozi


7 yorum:

  1. yeni bir astroloji ögrencisi olarak katılıyorum size sevgili zerrin hocam samimiyetinizi de taktir ediyorum ohalde durmak yok yola devam sevgilerimle hocam tesekkürler

    YanıtlaSil
  2. iyi ki yazıyorsun, senin yazdıklarını okumadan güne başlamıyorum, kuzey yıldızı oldun ve sayende, ay'ın duygusal hayatımızdaki rolünü ve astrolojinin bir olasılıklar bilimi olduğunun kanıtını yaşıyorum... sen yaz can... sen yaz... gönlün istedikçe yaz...

    YanıtlaSil
  3. saolun.. öğrenci yoksa ne işe yarar bilgi..

    YanıtlaSil
  4. Oh iyi ki de yazıyorsunuz, ben dört gözle bekliyorum ne yazacak diye..Üstelik her gün üşenmeden, erinmeden yazıyorsunuz.. Ne emek ister tek tek açılara bakmak, yorum katmak. Çok mutluyum bu siteyi bulduğuma. İsmi bile kendine münhasır, sırf bu sebep bana yeter de artar bile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. varolun siz.. teşekkürler takibiniz için.. sevgilerimle..

      Sil
  5. Sayın.

    Ben Bayan, Amerika Birleşik Devletleri, Birleşik Krallık, Birleşik Arap Emirlikleri, Malezya, Singapur, Almanya, Hong Kong, Çin'de bulunan DEA LAE GLOBAL FINANCE LIMITED'den Vanda. Geri Dönüşsüz Kredi, Proje Finansmanı, Banka Garantileri (BG), Bekleme Akreditifleri (SBLC), Akreditif (LC) sunma kapasitesine sahip, kayıtlı özel borç veren, yatırımcı, finans tüccarı, doğrudan tedarikçisi ve finansal enstrümandan para kazandıran kuruluşuz. indirim oranıyla dünya çapında en yüksek puan alan bankalardan. RWA, ilgilenen herhangi bir müşteriyle birkaç bankacılık günü içinde anlaşma yapmaya hazırız, Anlaşma Belgemizde belirtildiği gibi derhal teslim ederiz. Lütfen ilgileniyorsanız, prosedürümüz için e-posta yoluyla bizimle iletişime geçin: dealae@usa.com

    Not: Temsilciler, Komisyoncular, Danışmanlar ve Aracılar,
    Komisyona dayalı olarak dünyanın her yerinden müşterilerini getirin ve ilgili tüm tarafların faydaları için tam bir güven içinde birlikte çalışacağız. ŞİMDİ UYGULA!!! YENİ BİR İŞ BAŞLATMAK VEYA MEVCUT İŞLETMENİZİ GENİŞLETMEK İÇİN GERİ ÖDEME OLMAYAN KREDİ, PROJE FİNANSMANI VE BG / SBLC İÇİN. Lütfen ilgileniyorsanız, e-posta yoluyla prosedürümüz için bizimle iletişime geçin: dealae@usa.com

    ŞİRKET BDT VE KAYIT DETAYLARI
    Firma Adı: DEA LAE FAST SERVICE
    Şirket Sicil No: 1916478
    Kuruluş Tarihi: 31 Mayıs 2013
    E-posta: dealae@usa.com

    YanıtlaSil