21 Eylül 2014 Pazar

21 Eylül 2014 - Astrolozi


Üzerimdeki ağırlığı atabilmek için, Cumartesi gecesi olmasına rağmen erkenden yatmak istedim. Sanki tüm dünya bana karşı, ben ise kendi tarafımda yapayalnızım (dün geceki Ay-Satrün karesi). Bu karamsarlığı daha fazla büyütmenin bir anlamı yok; ılık bir duş ile bu negatif enerjiden kurtuldum ve cupp uyku moduna geçtim. Sabah erkenden uyandım; erken yatmak iyi geldi.. Zihnim tıkır tıkır işliyor.. Pazar günü olduğu için tüm aile halen yatakta.. Ben, bilgisayarımı açtım ve gece neler olup bitmiş, bakmak istedim. Bir sürü mesaj, mail gelmiş; değişik sorular, sorularına cevap bekleyen bir sürü insan.. Başladım, uzun uzun cevap vermeye (07:33'teki Ay-Merkür ılımlı açısı). Arada Facebook'taki karikatürlere, fıkralara kahkalarla güldüm. Ayrıca bir çok dedikodudan da haberim oldu..

Gün erken başlayınca, bugünü biraz evde birikmiş işlerle, bir kenara attığım, sonradan ilgilenmemi bekleyen işlere ayırmayı düşündüm.. Hatta çocuklarımın çekmeceleri, özellikle odaları epeydir düzenlenmeyi bekliyor (Ay 07:33'ten sonra boşluğa giriyor). Ayın açısız kaldığı günlerde, başlangıçlar, yeni girişimler yapılmayacağını bildiğim için günü bu tip işlerle geçirmek uygun olacaktır.

Dünden başalayarak üzerimde bugün de devam eden etki, eski bir çocukluk arkadaşımın ile tekrar karşılaşmam geldi aklıma. İlginç bir karşılaşma yaşadım dün zira.. Aramızda birden açılan o konu, zannediyorum tesadüfen karşıma çıkmadı (16:03 Venüs-Satürn ılımlı açısı). Belki eski hatalarımı, aceleciğimi işe karıştırmadan yepyeni, kazançlı çıkabileceğim bir fırsat yaratabilirim. Onun bir kelimesi ben de değişik düşünceler yarattı. Bundan sonra ayrıca ilişkilerime daha özen göstermeyelim, farkettim.

Gün sonunda, evdeki bir çok işi halletmiş, bazı arkadaşlarımla vakit geçirmiş; uzun süredir konuşamadığım insanlarla sohbet imkanı bulmuştum. Akşam ise misafir bastırdı. Ancak gün içinde bir çok detayı hallettiğim için, gayet pratik ve sistemli bir halde bu sürprize hazırdım. İkramlarımı hızlıca yaptım, hatta misafirlerimden birinin ihtiyacı karşısında, ona yardımcı oldum (18:53'te Ay Başak burcuna geçiyor). Birileri için bir şeyler yapmam yoğun bir gün ardından beni yorsa da, hatta bundan zaman zaman yakınsam da bir işe yaramış olmanın duygusal hazzı keyifle günü bitirmeme neden oldu.. Yepyeni bir haftaya hazırım..


Astrolozi




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder