8 Ocak 2015 Perşembe

8 Ocak 2015 - Astrolozi


Bir iki gündür yağan kar bana çocukluğumu hatırlattı.. İçimdeki çocuk uyandı sanki.. Köpeğimi alıp parkta karlar üzerinde yuvarlanmak, kar topu oynamak, hatta evde kalan son havuç ile kocaman bir kardan adam kafası yapmak müthiş iyi geldi. Ve site içinde, komşumun kayan arabasının direksiyonuna geçip, park yerine ulaştırmak falan filan derken, Ay'ın Aslan burcunda geçişini hatırladım.. Tam da Aslan burcuna uygun davranışlar diye düşündüm; gökyüzü görev başındaydı, hem de tam yükselen burcumun tepesinde.

Sabaha müthiş bir mutluluk bulutu içinde uyandım.. Çocuklar evde olduğundan aslında yapılacak bir sürü iş var ama ben nedense hiç birini umursamıyorum. Kar yağıyor ya, sanki olağan üstü bir durum söz konusu ve yapılması beklenen "yapacaklar listesi" askıya alınabilir. Kar sanki sorumlulukların, karamsarlıkların, endişelerin üzerine beyaz bir örtü gibi serildi. Sabahın erken saatlerinde Ay ve Jüpiter arasındaki harika kavuşum etkisi, her şeyin yolunda gittiğini hissettiriyor. Tertemiz buz gibi havayı ciğerlerime çekmek, titreyinceye kadar üşümek, karda botların çıkardığı sesi dinlemek ve karın müthiş sessizliği beni apayrı motive ediyor beni, yaşamı damarlarımda hissediyorum. Hiç bir şey keyfimi bozamaz. Jüpiter etkisi ile aslında herşeyden önemli olan bu "an"ların keyfini çıkarabiliyorum; manen dengeyi bulmak gibisi yok. Evde çok daha toleranslı olmama da yaradı bu Jüpiter kavuşumu; kimseye gün içinde kızmıyorum. Her yer her yerde, mutfak deseniz aldı başını gidiyor..

Akşam üzeri de böyle keyifli geçtikten sonra, içimde bir huzursuzluk yükselmeye başladı sanki.. Sanki evin bu hali zıt duygular arasında iki uca çekilmişlik hissettirmekte. Kolayca bağırabilme, sinirlenme ve söylenen her sözün batması gibi duygular baş göstermeye başladı; malum 19:04'te Ay ve Mars karşı karşıya geliyor. Amanın, akşam burnumdan gelebilir; her şey batıyor zira.. Hemen enerjimi toplayıp işe giriştim. Eğer bu Mars enerjisini bir şekilde atamazsam, günün sonu fena gelecek. Orası burası derken neyse ki düzen yerine oturdu. Ay da Mars dokunuşundan sonra boşluğa giriyor zaten, gün içinde ilgilenemediğim ne varsa bu yüksek enerji sayesinde kolayca hallettim. Günün sonunu kısa bir yürüyüşle ve ardından sıcak bir duşla getirmek, hatta saçlarıma da bakım yapmak Ay'ın Aslan burcundaki ve gün içindeki açılarının etkilerini olumlu kullanmama neden oldu. Ay bugünü boşlukta bitirecek; sıcak bir ıhlamur ile pencerenin önünde düşüncelere ve manzaraya dalmak adına muhteşem..


Astrolozi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder