7 Mart 2015 Cumartesi

7 Mart 2015 - Astrolozi



Başak burcundaki Dolunay, haritamda Uranüs ve Pluto kavuşumumun üzerinde gerçekleşti. Malum Güneş ise tam karşıda Neptün kavuşumundaydı. Önemli bir hata yapmama neden oldu. Dün yani 6 Mart 2015 yorumlarını yazarken, her zaman ki aceleciliğim (Merkür'üm Koç'ta) nedeniyle, transit dökümlerinde tarihleri kontrol etmedim. 6 Mart'a ait dökümleri yorumlarken, aslında "Bugün" transitlerini dün iki gün için yazdığımı farkettim. Ay'ın Terazi geçişini yanlışkla dünkü yazımda belirtmişim; halbuki dün Ay günü boşlukta bitirdi. Hepinizden çok özür diliyorum. Düzeltmeye çalıştım ama biliyorum ki bir çoğunuz bunları erkenden okudunuz. Dolunay mağduruyum kısacası; affınıza sığınıyorum. 

Dün tüm gün boşlukta olan Ay yeni güne de açısız giriyor. 02:51'de Terazi burcuna geçecek; daha sosyal, daha uyumlu ve diplomatik etkiler devrede olacaktır. Her konunun iki yüzünü birden görmeye çalışıp, politik yaklaşımlar sergileyebiliriz. Uyum ve düzen adına karışık durumlardan uzak durmaya çalışabilir, çevremize öğütler verebiliriz. Bu görünüm Pluto ve Uranüs arasındaki kareye de dokunacağından özellikle ikili ilişkiler konusunda bazı hızlı gelişmeler bizleri şaşırtabilir. Hazırlıksız kararlar, davranışlar daha sonra üzülmemize neden olabilir; ani karar vermekten uzak durmakta fayda var.

12:45'te Ay ve Satürn arasındaki ılımlı görünüm sayesinde önümüze gelen konuları ciddiyetle, yapıcı olarak ele almamız mümkün. Öğle saatlerinde otorite figürlerinden ya da saygı duyduğumuz kişilerden tavsiyeler almak, bu kişilerle olan işlerimizi akıcı halledebilmek mümkün görünüyor.

23:04'te ise Ay ve Kuzey Ay Düğümü kavuşum yapacaklar; gece geç saatte olsa bazı rastlantısal durumlar oluşabilir, kadersel eşzamanlıklar yaşayabiliriz. İleriye dönük planlar yapabilmek, yardımlaşma konuları kolaylıkla şekillenebilir. Yaşanacak bazı durumlar ileride önemli hale gelebilir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder