19 Haziran 2013 Çarşamba

Aşk İksiri - Şifa Perisi




Bütün başına gelenler, AŞK’ı unutmaktan ibaret!
Her gün fısıldadım sana aşkın varlığını,
Her gün anlatmaya çalıştım, AŞK üzre yaratılmış olduğunu!
Seni kendime çağırdım.
Senin, ben olduğunu anlaman için kaçamak gülümsemeler gönderdim bulutların arasından,
Rüzgârın, çiçeklerden eserken,
Sana ulaştırdığı kokular yarattım, beni hatırlatan,
Terk edip, arkana bakmaksızın yürüyeceğin parke taşlı yollar serdim önüne, sonu dağlara çıkan,
Dokundum, hissettin zaman zaman,
Sen uyurken, soğuk omuzlarına düşmüş, beyaz bir kuş tüy gibi yanında bekledim,
Sırtını dönüp, gözlerini beyaz bir baykuş gibi uzaklara hapsettiğinde, 
Bir el feneri misali, uzakları daha iyi görebilmen için yanıp söndüm, yanıp söndüm.
Şimdi ben, gri bir ormanda yürürken, nemli toprağın üzerine bıraktığım, iki göğsümün ortasından çıkıp arkamdan uçuşan, aşk fısıltılarını duymanı istiyorum.


Şefkat Değer Leblebici



AŞK İKSİRİ 


Malzeme:
- Mavi Anemon yağı 20 ml
- Distile su 200 ml


Uygulanışı: 
Yağ ve su, bir şişeye beraber konulur, çalkalanır. Homojen bir karışım olmayacağı için her kullanımdan önce çalkalanmalı ve 
çalkalandıktan sonra bekletmeden kullanılmalıdır. 

Bu formülü, sabah ve akşam yüzünüze ve boynunuza tonik olarak uygulayabilirsiniz.
* Cilt lekelerinde
* Akne izlerinde
* Kırışıklıklarda
* Elastikiyet kaybında
* Cilt yorgunluğunda
* Gözenekli ciltlerde


- Buzdolabında saklanmalıdır.
- Renkli şişe kullanılmalıdır.




Şefkat Değer Leblebici
Twitter: @SifaPerisi

4 yorum:

  1. iksiri hemen yapacağım ama şiire bayıldım.Kim yazdıysa kalemine saglık

    YanıtlaSil
  2. Şiiri de Şefkat Değer Leblebici (Şifa Perisi) yazdı.. teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. bütün aktarlarda varmıdır bunlar?

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Gizem, bazı eczaneler de satıyor artık bunları.. Aktar yerine daha ciddi yerleri seçersen yaptığın iksirden daha fazla yarar sağlarsın.. Bilmediğin yerden sakın alma.. sevgiler..

    YanıtlaSil