4 Haziran 2013 Salı

Aşkk - Astrolozi






"Sayın Hanımefendi,

Size bir itirafım olacak. Size bunu anlatabilmem için 3 gündür içim içimi yiyor. Sonra dedim ki kendime "seviyorsan konuş bence".

Size çok aşığım.

Evet yanlış duymadınız, size aşığım bu fotoğrafı gören herkes gibi. Öncelikle çok güzelsiniz. Kıyafetiniz o kadar yakışmış ki fotoğrafı ilk gördüğümde gözümü sizden dakikalarca alamadım. Teninizin rengi, saçınız. İnanılmazsınız. Sırılsıklamken bile çok güzel görünüyorsunuz.

Ancak size bunlar yüzünden aşık değilim. Bu sebeplerden her gün aşık oluyorum ben. Siz farklısınız.

Siz gözlerimi doldurmayı başarabildiniz. Siz besbelli ki pırlanta gibi insansınız. Güzelliğinizin kıymetinin sizin için olmadığını bu tazikli su karşısında durarak göstermiş olabilirsiniz ancak, sizin için çok önemsiz olan bu duruşunuz hepimizi çok etkiledi.

Bu fotoğrafı ilk gördüğümde aklıma Orhan Veli'nin şu şiiri geldi hemen.

"Güzel kadınları severim,
işçi kadınları severim,
güzel işçi kadınları
daha çok severim."

Sonra belki de bir emekçi olmayabileceğiniz geldi aklıma. Belki sizin bu fedakarlığınızın temelinde benim gibi özgür yaşamak isteyen bir genç olabileceğinizi düşündüm. Size duyduğum hayranlığı böylece aşka dönüştürebildim.

Siz hepimizin yanında istediği eşsiz eşsiniz, çocuklarımızın annesisiniz, en yakın arkadaşımızsınız, ablamızsınız, kız kardeşimizsiniz, annemizsiniz. Sizin bu özgürlük sevdanız o kadar kuvvetli ki sizi belki de sizi bile size aşık ediyor bazen. Biz nasıl olmayalım.

Muhterem hanımefendi,
Sizinle ilgili duygularım çok saf, vallahi bak, lütfen yanlış anlamayın, çünkü siz insanların yaşama ümitlerini bu çekiciliğinizle temiz bir aşkın üzerinde kurmasını sağlıyorsunuz.

İyi ki varsınız."

Alıntı








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder