13 Temmuz 2013 Cumartesi

Bu Kattan Çekiliş - Astrolozi


Mukaddes bir varlık olduğunu hatırlatıyor sana bu üç kelime..
Kişiker katından çekil.,Anlıyorsun ki bu ses "üst kattan" geliyor.
-melisin, falan yok ya bi de.
Direk emir alıyorsun, emir almayı sevmediğin halde.
Fakat nedense bu emire karşı koymak gelmiyor içinden.
Kendini tutsak edildiğini farkeder gibi olduğun için.
Anlıyorsun ki bu ses, o ses..
Bu "geri çekil" sesi, vakt-i zamanında seni "ileri iten"le aynı ses.
Esir kampında tutsaksın.
Deli gibi kazıyor orayı burayı.
Ve bir anda sirenler ötmeye başlıyor.
Bitmez tükenmez kurulu düzen çukurundan kafanı şöyle bir kaldırıyorsun.
Toprağa bakmaktan gökyüzünü unutmuşsun.

Bu mavi de ne böyle diyorsun.
Senin için herşey kahvenin rengi olmuş.
İşte o esir kampında öten, içini tırmalayan o siren, bir borudan geliyor.
Sur'a borusundan.
Ruh olduğun günlere geri çağrılıyorsun.
Sur'a sireni tarafından.
İşte o üç kelime, sur'anın melodisi gerçekte.
Siren bunun için ötüyor.
Kişiler katından çekil artık.
The End. Oyun sona erdi.
Gazan mübarek olsun..
Ben'in biz'e açılan gizli bir geçit olabileceğini göreceğiz artık.
Kimliklerimizden, kişiliklerimizden arınmak çok iyi gelecek hepimize.
Kendimizi kaybettiğimizi sandıkları sırada biz aslında kendimizi buluyor olacağız.
Biz bilinci..
Artık tek 1 kişiyiz.
Benim yazım, senin yazın yok, yazılar kişisiz çünkü.
Benim yazım, senin yazın.
Senin yazın, benim yazım.
Herşeyi artık tek bir "kişi" yapacak.
Alışmamız lazım, ancak pek de öyle kolay değil.
Kolay değil tek 1 kişi oluyoruz.
İnsanlığı tek 1 kişi olarak düşünelim.
Gerçekten..
Misal; ressamsın.
Sen insanlığın resim çizen yanı oluyorsun.
Misal; Amerika'da yaşıyorsun.
Sen bizim Amerika'ya gitmiş-gelmiş halimizsin.
Misal; küfür mü ettin?
Sen bizim bi an için zıvanadan çıkmış halimizsin.
Zengin misin;
O an için paramız var demektir "bizim"..
Fakir misin;
Anla ki züğürtüz o gün..
Hasta mısın;
Şifayı kapmak üzere olan halimizsin.
Düzeldiysen o gün kendimizi güzel hissediyoruz, hepsi bu.
Kim-liğimizi belirleyen değişkenlerin topunu atıyoruz çöpe.
O'ndan geldik. O'na gidiyoruz.
Tek benliğimiz budur, gerisi boştur.
Paralarının bankada bırak, gel buraya..
Parasızlığını da bırak.
Yapabildiklerini, yapamadıklarını hepsini bırak.
Buraya gerçek kim-i bulmaya gel.
Döndüğün yerde sana bol bol adınla hitab edecekler zaten.
Bu sayfalarda kimliğinden arınmanın keyfini yaşa..
Kişiliğinden yıkan burada, öyle dön işinin başına.


Kişilikler, kimlikler, benlikler, egolar..

Bu kat gerçekten çok pis kokuyor ve ben bu katı oldum olası hiç sevemedim. Kimliğine, kişiliğine esir düşmüş insanlarla dolu burası. Kişiler katına dışarıdan bakmak isteyen birkaç gün magazin izlemeli..
Orada kendisine esir düşmüş nice insanlar göreceksiniz.
Ben Robin Hood'um diyenler..
Kendini hükümdar ilan edenler..
Güzelliğine tapınanlar...
Güzelliğini kim-lik edinen "güzel"ler..
Tekamül filminde oynadığı rolü kim-lik edinmişler..
O diziden sonra insanlar arasında daha farklı yürür olmuş..
Diğer insanları bırak, kendi söylediklerini bile duymuyor..
Ne hale geldiğinin farkında değil..
Etrafa bu gözle baktığınızda irili ufaklı bi sürü firavunsallar göreceksiniz.
Kibir radyasyonuna maruz kalmış merhamete muhtaç insanları.
Kibir demişken, bu noktada Firavun'a bir cevap hakkı düşüyor.
Tamam adam çok büyüklenmiş de, hani hafiften makul gerekçeleri de yok değil.
Bi kere firavun, öldüğünde aynı senin gibi bi kabristana giriyor.
Fakat hatırlatırım;
Senin kabristanına kimse PİRAMİT demiyor.
Milyonlarca insan, gez Allah, gez bitirememiş.
Öyle bir şatafat..
Adamı, adını taşıyan Piramit'ine gömmüşler..
Yeryüzünde yürüyen minik Firavunların, kendi kendilerine bi balans ayarı yapmasında fayda var.
Adam öyle biri..
Sen daha bi tane 4X4'ün olunca, direksiyonda oturuşu değişmiş birisin.
Ya da başarılı bir kariyer, seni ne kadar yüksek kulelere hapsetmiş..
Malvarlığı..
Onun sana ağırlık vermesi için ona kavuşturulduğundan emin misin?
Ben,Ben,Ben
Ben şöyle düşünüyorum. Ben şu an buradayım. Ben bugüne kadar bunları yaptım.
Ben Ben Ben... Benvaryaben..
BİZ VARIZ...




Burak Özdemir/Tanrı'nın Doğum Günü



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder