15 Temmuz 2013 Pazartesi

Uranüs Sizinle Konuşuyor - Gamze Özer







'Seslerinizi duyuyorum. Ve aşağıdaki bütün cümlelerinize ben neden oluyorum.'
-Beklenmedik bir şey!
-Aniden oldu!
-Bilim, tıp, teknoloji yeni bir ... keşfetti!
-Bu akıl almaz bir icat!
-Devrim gerçekleşti!
-Bağımsızlık istiyorum/Ben özgürüm!
Ben Uranüs! Merkür'ün bir üst oktavıyım. O akılla uğraşırken ben üstüne dehayı koyarım.
Tam onbeş ay ve halkalardan oluşan bir sistemim vardır.98 derecelik eğimim nedeniyle yörüngemdeki hareketim diğer gezegenlere benzemez. Yuvarlana yuvarlana, batıdan doğuya dönen 4 kutuplu tek gezegenim. Bu nedenle ORİJİNALİM.
Burçlar kuşağınızdaki turumu 84 yılda tamamlarım. 12'ye böldüğünüzde bulduğunuz 7 sayısı bir burçta kaç yıl kaldığımın yanıtıdır. Kova Burcu'nun yöneticisiyim.
Size önceden bilinmeyenleri getiririm. Deneyleri. Evrenselliği. Boyut bilgisini. Siz şaşırırsınız 
Enerjim bireyselleşmeniz, sizi kısıtlayan kuralları yıkmak, alışkanlıklarınızdan özgürleştirmek, değişiminiz için gerekli tüm devrimleri yapacak cesareti vermek, bulunduğum eve, burca ve diğer gezegenlere yaptığım açıya felaketleri ve savaşları haber vermek, 'bu mümkün değil' diyebileceğiniz icatlar yapmanız için yaratıcı ilhamlar vermek, sizde zaten varolan bilinçdışı bilgiyle sizi buluşturmak görevi için çalışır.


Bunları yaparken sarsarım, bazen agresif olurum. Duygusal değil rasyonelist bir gezegenim.
Telekomünikasyon, elektrik,elektronik, benden sorulur.
Astrologların, havacıların, bilim insanlarının, bilgisayar, fizik, metafizik,fotoğraf, Radyo Televizyon, Sinema ile uğraşanların doğum haritalarında çarpıcı bir izim vardır.
Bir Uranüsyen olmanız için mutlaka Kova Burcu olmanız gerekmez.
Haritanızda bana ne kadar yakın olduğunuzu anlamak için haritanızda ne kadar baskın olduğuma ve sentez burçlarınıza bakın.

İçinde camı olmayan dev kalpli gözlükleri ve YAŞSIZ bir YAŞAM ENERJİSİYLE dünyanızdaki şarkı sözü yazarı ve besteci kimliği ile vedalaşan AYSEL GÜREL bir URANÜSYENDİ.
Bu yazıyı hazırlayan ve asıl işi yazarlık olan Gamze Özer de bir Uranüsyen.
Zira doğum haritasında 2. ve 3. ev çizgisinde 28 derece Terazi'de bulunan varlığımı Aslan'daki Venüs'üne sextile'imi, haritasının lordu İkizler Merkür'üne trinemi doğru kullandı, 12 yıl boyunca izlenen Sihirli Annem'i ve daha önce başkalarının düşünmediği ama arkasından pek çok taklidi yaratılan dizileri yazdı.
'ESARET CESARETLE BİTER.'

URANÜS

Twitter: @ganzeozer


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder