5 Temmuz 2013 Cuma

Merkür Retro'ya Girerse - Suzi Barokas Fergan






Hazır Merkür geri hareketteyken,  bir gecikme hikayesini sizlerle paylaşmak istedim.


Biliyorum bir süre aranızda olamadım, taşınma telaşı derken oturup yazmaya vakit bulamadım. Yaklaşık üç haftadır sizleri ihmal ettim, ama sizi ve arkadaşlarımın keyifli astroloji sohbetlerini çok özledim.

Bugün yaşadığım bir olayı, şaka gibi derken, tam bir merkür retro durumu diye düşünürken yazmalıyım dedim...

Üç gün önce gelmesi gereken perdelerimi beklerken, perdeci aradı;
"İyi günler efendim, salon perdeleriniz hazır, yatak odalarında kullandığımız ürünlerde bir gecikme oldu, bugün size geçici (bir hafta) olarak farklı ürün getirip, sizinkileri haftaya takacağız."  dedi...


N'apalım bizde sağlık olsun dedik... Jüpiter yengeçte yani benim yükselen (ASC) 'de koruyucu meleğim olur sevgi, bereket bolluk getirir... Aşk ile..


Itzhak Perlman- Tango



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder